Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Несенюк Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Лойко В. В. Шляхи збільшення обсягу прибутку та підвищення дієвості управління прибутком промислового підприємства в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / В. В. Лойко, Є. С. Несенюк // International scientific journal. - 2015. - № 7. - С. 68-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2015_7_19
| 2. |
Бєлялов Т. Е. Міжнародний бізнес у контексті національних вимірів [Електронний ресурс] / Т. Е. Бєлялов, Є. С. Несенюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2016. - Т. 21, Вип. 1. - С. 29-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2016_21_1_8
| 3. |
Несенюк Є. С. Iнновацiйний розвиток пiдприємства в умовах формування iнформацiйної економiки [Електронний ресурс] / Є. С. Несенюк // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" . - 2017. - № 17(2). - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnj_2017_17(2)__10
| 4. |
Тарасенко І. О. Інвестиційні стратегії інноваційної конкурентоспроможності підприємств легкої промисловості та механізми їх реалізації [Електронний ресурс] / І. О. Тарасенко, Є. С. Несенюк // Економіка та держава. - 2020. - № 11. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2020_11_4
| 5. |
Тарасенко І. О. Конкурентне економічне середовище легкої промисловості та інтеграція інноваційних стратегій підприємств [Електронний ресурс] / І. О. Тарасенко, Є. С. Несенюк // Інвестиції: практика та досвід. - 2020. - № 21-22. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2020_21-22_4
| 6. |
Несенюк Є. С. Економічні стратегії інноваційної конкурентоспроможності підприємств текстильної промисловості в категоріях витрат і результатів [Електронний ресурс] / Є. С. Несенюк // Бізнес Інформ. - 2020. - № 11. - С. 109-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2020_11_18 Мета роботи - діагностика витрат підприємств текстильної промисловості та розробка економічних стратегій інноваційної конкурентоспроможності підприємств, орієнтованих на зростання їх результатів. З точки зору динамічного підходу за темпами зростання обсягів доданої вартості виділено підгалузі - лідери та аутсайдери. З точки зору структурного підходу показано, що основна маса доданої вартості припадає на виробництво інших текстильних виробів, передусім виробництво готових текстильних виробів, крім одягу. Статистично доведено загальну тенденцію текстильного виробництва до зростання додатних фінансових результатів протягом 2010 - 2019 рр. Виділено підгалузі, які мають кумулятивні збитки та найбільший внесок у формування фінансового результату текстильної промисловості. Виявлено тенденцію всіх видів текстильного виробництва до зростання питомої ваги прибуткових підприємств. Показано, що в текстильній промисловості відсутні великі підприємства, а основна частка фінансового результату формується середніми підприємствами, за виключенням виробництва готових текстильних виробів, крім одягу, та інших текстильних виробів технічного та промислового призначення. Обгрунтовано основні економічні стратегії інноваційної конкурентоспроможності підприємств текстильної промисловості.
|
|
|